Litoměřice 2012

15.12.2012 00:00

V pátek 14. prosince jsme vyrazili od paničky z učebny rovnou do Litoměřic, kde jsme měli bydlet přímo naproti výstavišti, abychom to neměli daleko. Panička vzala s sebou i oba "raubíře", čehož posléze litovala, protože zvládnout 2 kocoury a 2 raubíře je na jednoho přeci jen moc. Cesta nic moc, celou dobu pršelo, sněžilo a vůbec. Ale v domečku, kde jsme bydleli bylo teploučko a spousta prostoru. Druhý den ráno byla celá republika pokrytá vrstvou ledu, takže na výstaviště jsme v podstatě dobruslili .... Ještě, že nám panička koupila ten kočárek ... my kocourci jsme byli v pohodě.

Výstava probíhala nad naše očekávání - sice jsme lítali mezi posuzovateli jako pometla, čas od času museli pomáhat stewardi, protože se nedá být na dvou místech současně, ale i tak jsme byli velmi spokojení. A to nejen proto, že já, sladký DD, jsem vyhrál všechno, co jsem mohl a přivezl jsem domů 3 certifikáty, 3 nominace a nakonec jsem je všechny proměnil ve 3 poháry čili 3 vítězství v BIS. Náš kovboj Cody přivezl také 3 certifikáty, krásné posudky, byl ve dvou rozstřelech a vybojoval si jednu nominaci do BIS. Kocourků v jeho třídě bylo přeci jen více, tak snad příště! Děkujeme všem týmům organizátorů za skvělý zážitek! Jen to počasí by mohli příště objednat trošičku lepší .... o:)))))